آپلود عکس
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود جدیدترین نسخه تانگو Tango Messenger Video & Calls v3.9.99526 مکالمه صوتی و تصویری و پیامک رایگان از طریق موبایل برای اندروید و Tango v3.1.60327برای ios و ویندوز و ویندوزفون

پیش از این نرم افزار وایبر رو برای مکالمه و پیامک رایگان با موبایل و از طریق اینترنت معرفی کرده بودیم. اما وایبر این روزا خیلی مشکل داره و این مشکل مربوط به عمومی شدن اون بین مردم و زیر بار رفتن سرورهای وایبر هست.اما در این مطلب، نرم افزاری رو برای دانلود قرار دادیم که باهاش مکالمه تصویری رایگان نیز می تونید داشته باشید.اسم این نرم افزار تانگو نام داره.

tango اندروید تانگوtango اندروید تانگو

۲۱.۱۳۹۴ مگابایت
v3.9.99526
قابل اجرا بروی ویندوز7
برطرف شدن مشکلات برنامه.
۲۵.۷۸۸۴ مگابایت



:: موضوعات مرتبط: سیمبین , نرم افزار سیمبین , اندروید , نرم افزار اندروید , ویندوز موبایل , نرم افزار ویندوز موبایل , ,
:: بازدید از این مطلب : 1260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : علی چاوشی مرند
ت : جمعه 31 مرداد 1393
.

 

سونی از عرضه یک گوشی جدید خبر داده است که می‌تواند انقلابی در فناوری لمسی به وجود آورد.

این شرکت به تازگی Xperia™ sola را به عنوان جدیدترین عضو اضافه شده به مجموعه تلفن‌های هوشمند Xperia مبتنی بر آندروید، معرفی کرد.

Xperia sola که با تکنولوژی سونی، سرگرمی‌های فوق‌العاده و پیمایش خلاقانه لمس شناور (floating touchTM) تکمیل گردیده است، به تکنولوژی NFC و تگ‌های هوشمند Xperia SmartTag تجهیز شده است که به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا تنظیمات تلفن هوشمند خود و برنامه‌های کاربردی آن‌را برای تطابق با سبک زندگی خود بصورت آنی تغییر دهند. این گوشی در رنگ‌های مشکی، سفید و قرمز و در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی در دسترس مصرف‌کنندگان در نقاط مختلف دنیا خواهد بود.

سونی و عرضه یک گوشی عجیب

جادوی لمس شناور

تکنولوژی لمس شناور سونی که برای نخستین بار بصورت اختصاصی بر روی Xperia sola ارائه شده است، به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا با حرکت دادن انگشت خود در فضای بالای صفحه نمایش به پیمایش وب بپردازند. این ویژگی امکان حرکت دادن نشانگر را بدون لمس صفحه فراهم می‌آورد.

به محض یافتن پیوند دلخواه می‌توان آن را انتخاب کرد و تنها با یک اشاره صفحه دلخواه بارگذاری می‌شود. عملکردها و کاربردهای لمس شناور از طریق به‌روزرسانی ‌نرم‌افزار و تعامل با برنامه‌نویسان تکامل خواهد یافت.

کالوم مک‌دوگال، رییس بخش بازاریابی ارتباطات همراه سونی، گفت: «Xperia sola که با قدرت سونی و حس جادویی لمس شناور به بازار خواهد آمد، به مصرف‌‌‌کنندگان راه جدیدی برای مرور وب و نشان دادن جدیدترین تکنولوژی ارائه می‌دهد.Xperia sola با قابلیت ارتباط با تگ‌های هوشمند Xperia SmartTag و دسترسی به جدیدترین محتوای عرضه شده از طریق شبکه سرگرمی‌های سونی، ایده‌آل برای مصرف‌کنندگانی است که به دنبال سهولت استفاده و بهترین سرگرمی در یک تلفن هوشمند خلاقانه و هوشمند می‌گردند.»

زندگی روزمره با تگ‌های هوشمند

Xperia sola که به تکنولوژی NFC مجهز شده، با دو تگ هوشمند Xperia SmartTag موجود در بسته‌بندی به عنوان استانداردی برای ساده‌سازی تجربه روزمره کاربران تلفن‌های هوشمند به بازار عرضه می‌شود.با تماس دادن یک تلفن هوشمند مبتنی بر آندروید با یک تگ هوشمند، یک پروفایل از پیش تنظیم شده روی تلفن هوشمند راه‌اندازی می‌شود.

دو تگ هوشمند که با Xperia sola عرضه می‌شوند قابلیت شخصی‌سازی با حداکثر ۱۰ دستور را دارند. به عنوان مثال یکی از آنها در اتاق نشیمن می‌تواند Wi-Fi™ را روشن کرده و برنامه کاربردی اخبار گوگل و پیش‌بینی آب و هوا را راه‌اندازی نماید و دیگری در اتاق خواب می‌تواند زنگ ساعت را فعال نموده و گوشی را در حالت بی‌صدا قرار دهد.

سرگرمی‌های قدرتمند همیشه و همه‌جا

Xperia sola شفافیت خارق‌العاده و نمایش واقعی تصویر را با موتور پردازش تصویر براویا موبایل، صدای واضح و رسا را با تکنولوژی صدای ساراند سه‌بعدی و xLOUD™ و عملکرد فوق سریع را با یک پردازنده دو هسته‌ای،بهبود می‌دهد. علاوه بر این Xperia sola با ویژگی تصویربرداری سریع برای راه‌اندازی دوربین از حالت آماده بکار در مدت زمانی کمی بیش از یک ثانیه تنها با فشردن یک کلید، به بازار عرضه می‌شود.

 



:: موضوعات مرتبط: بخش موبایل , جاوا , سیمبین , آیفون , اندروید , ویندوز موبایل , ,
:: بازدید از این مطلب : 1432
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : علی چاوشی مرند
ت : یک شنبه 23 مهر 1391
.

 اوایل اسفند ماه شرکت اپل بالاخره به ماه ها گمانه زنی پایان داد و یک لوح رایانه یا tablet را به نام "آی پد" عرضه کرد . استیو جابز مدیرعامل شرکت اپل این ابزارک لمس پذیر را طی مراسمی در سانفرانسیسکو معرفی کرد. آقای جابز آی پد را محصولی بین لپ تاپ ها و تلفن های هوشمند توصیف کرد.


حال بطور مختصر به معرفی این محصول می پردازیم. ای پد چیست؟ای پد که محصولی بین گوشی های هوشمند و نوت بوک ها محسوب می شود مجهز به یک نمایشگر تخت لمسی است که از کیفیت نور و نمایش خوبی برخوردار است.این رایانه لوحی زیبا و باریک از یک صفحه نمایشگر 9.7 اینچی رنگی وریزپردازنده 1 گیگا هرتزی و فلش مموری 16 تا 64 گیگا بایتی بهره می برد.ضخامت صفحه نمایشگر ای پد 27.1 سانتیمتر و وزن ان تنها 680 گرم است و این بدان معنی است که ای پد باریکتر و سبکتر از تمام لپ تاب ها و نوت بوک های کنونی است.
براي نمايش در سايز اصلي بر روي نوشته كليك كنيد ، مشخصات تصوير هست 610 در380 پيكسل .

امکاناتی که ای پد فراهم می کند:ای پد دستگاهی است برای جستجو بر روی وب،خواندن و ارسال ایمیل،ویرایش و مشاهده عکس،تماشای فیلم،گوش دادن به موسیقی، بازی با بازیهای رایانه ای،خواندن کتابهای الکترونیک،تماس تصویری و امکان دسترسی مستقیم به فروشگاه.همچنین ای پد ارتباطات وای فای و شبکه ارتباطات همراه نسل سوم را نیز پشتیبانی می کند.ای پد بخاطر نمایشگر عریض و نرم افزار صفحه کلید در ابعاد تقریبا طبیعی صفحه کلیدهای فیزیکی خواندن و ارسال ایمیل را بسیار اسان کرده است.
براي نمايش در سايز اصلي بر روي نوشته كليك كنيد ، مشخصات تصوير هست 926 در521 پيكسل .

همچنین کاربران می توانند عکسهای خود را از رایانه های مک. رایانه های شخصی ویا دوربین دیجیتال وارد ای پد خود کنند و در انجا یک البوم مجازی را سازماندهی کرده و عکس ها را پس از ویرایش با دیگران به اشتراک بگذارند.ای پد شامل 12 برنامه جانبی مرتبط با فناوری چند لمسی پیشرفته است هر برنامه جانبی هم بصورت نمای نزدیک وهم بصورت پانورامیک عمل می کند و زمانیکه کاربر ای پد را به هر جهتی بچرخاند موجب می شود که تصویر لمسی نیز بطور خودکار به همان طرف حرکت کند.
براي نمايش در سايز اصلي بر روي نوشته كليك كنيد ، مشخصات تصوير هست 926 در521 پيكسل .

و اما نقص هاي آي پد : 
ای پد خیلی بزرگتر از ان است که بتوان بعنوان یک گوشی همراه از ان استفاده کرد و حتی خیلی کوچکتر از ان است که بتوانیم از ان انتظار بازدهی یک رایانه را داشته باشیم.در ای پد شما نمی توانید تصویر ویدیویی و یک صفحه وب را در کنار هم اجرا کنید می بایست از اپلیکیشن در حال اجرا خروج کند و برنامه بعدی مورد نظر خود را باز نماید.
ای پد قادر به اتصال به هیچگونه کابل USB نيست ! برای این منظور نیاز به خرید یک اداپتور خواهید داشت.همچنین اپل از ارائه فلش بر روی این دستگاه سر باز زده است ، به این معنا که صفحات وب بسیاری قادر به نمایش در ای پد نخواهد بود.شاید بزرگترین عیب ای پد نبود یک دوربین باشد دوربین امروزه در همه تلفن های همراه اجباری است و بازار نشان داده است که نوت بوک ها نیز به سرعت در حال ارتقا به دوربین هستند.

ارزان ترین نمونه "آی پد" با 16 گیگابایت حافظه و امکان تماس بی سیم (wi-fi) به اینترنت به قیمت 499 دلار عرضه می شود.
گران ترین نمونه آن با 64 گیگابایت حافظه و امکان تماس اینترنتی از طریق امواج 3G به قیمت 829 دلار فروخته خواهد شد.

البته کاربران همچنین برای استفاده از شیوه تماس با 3G باید یک یک آبونه ماهانه بپردازند.



:: موضوعات مرتبط: ویندوز موبایل , نرم افزار ویندوز موبایل , بازی ویندوز موبایل , ,
:: برچسب‌ها: مطالبی در باره ی آی پد ,
:: بازدید از این مطلب : 1447
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : علی چاوشی مرند
ت : یک شنبه 9 مهر 1391
.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

تبلیغات
موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی